Çarşamba, Mayıs 06, 2015

Çekiliş Sonucu

Yaklaşık 15gün önce bir çekiliş düzenlemiştim ve geldik çekilişi yapmaya. Ben bu yazımı yazarken tarih 5 Mayısı gösteriyor ama yazımı yarın sabah yayına çıkarıcam.

Bu çekilişi yapmak bloğumu yeni insanlara tanıtmak ve yeni blogların varlığından haberdar olmak açısından benim için çok keyifli oldu, bu sebeptendir ki son olmayacağını düşünüyorum. Çekilişe katılım sayı olarak az gözükebilir belki ama benim için tatmin ediciydi. Önce sizlere çekilişe katılanları ve yayınlama durumuna göre katılım haklarını yazmak istiyorum.


  1. Nilgünün Dünyası - 2
  2. Emine Öztürk - 2
  3. Seher Aydın - 2
  4. Nazlı Misilli - 2
  5. Umut Şükran - 2
  6. Bir Bilene Sorsak mı - 1
  7. Mehpare01 - 2
  8. Pervin - 2
  9. Nestinemaa - 1
  10. Pembe Pamuk - 1
  11. Ayşe Gül - 1
  12. Gülseren Özkuruş - 1
  13. Derya Deniz - 1
  14. Aysun Yıldırım - 1
  15. Meral Özlem - 2
  16. Alaim-i Sema - 1
  17. Ulya Serpil - 2
  18. Özlem Ağır - 1
  19. Gamze Gmz - 1
  20. Nilgün Komar - 1
20 kişi ve toplamda 29 çekiliş hakkı olduğu için bilgisayarda program aramakla uğraşmadım ve çekilişi gayet babadan kalma yöntemle yani küçük kağıt parçalarına yazarak yaptım.


Önce üşenilmeden isimler tek tek küçük kağıtlara yazıldı...


Daha sonra katlanıp bir kaseye kondu. Sonra kaseyi eşime götürdüm seç içinden bi tane dedim, suratıma baktı bu ne dedi, bende seç bi tane işte dedim, tesadüf bugün hıdırellez ya ''aaaa dilek mi seçicem dedi'' :))  neyse biraz gülüşmelerden sonra ne olduğunu anlamasa da bir tane seçti ve talihlimiz belli oldu.....



İlk çekilişimin ilk talihlisi 'nestinemaa' oldu.. Katıldığı için kendisine çok teşekkür ediyorum ve umarım hediyelerini beğenir de, diğer çekilişlerime de katılımcı olur. Şimdi ona da mail yoluyla ulaşmaya çalışıp adres bilgileri elime geçtikten sonra en geç bir hafta içinde paketini göndereceğim.

Katılan herkese yürekten teşekkür ederim. Hepinize iyi geceler diyeceğim ama ben iyi geceler diyim, siz günaydın okuyun:)).....

4 yorum: