Çarşamba, Haziran 17, 2015

SAPANCA’DAN SELAMLAR:)))))

En sonunda Sapancadayız ve tatilimize başlayabildik. Bu keyfe başlayabilmek için biraz zorlandık ama cefa olmadan sefa sürülmüyor malumunuz…  Geçtiğimiz bir ay bol yorulmalı, bol koşturmacalı, bol kafa patlatmacalı oldu her manada. Temizlik, yerleşme, yanıma ne alsam, hangi yünlerimi kumaşlarımı iplerimi şişlerimi tığlarımı götürsemJ,   kışlık evi temiz bıraksam ‘ki ben gidene kadar eşim ne hale sokacak orası ayrı bir mevzu’, ne zaman gidelim, havalar düzelmedi, bu hafta olmadı, bu hafta seçim var, bu hafta öyleydi böyleydi derken 3 hafta geç kaldık planlarımıza. Bu sürüncemin arasında elişlerimde saçma sapan bir hal aldı, tam iki hafta boyunca hergün bütün gün örüp yatmadan önce ördüklerimi söktüm J

Araya birde 8. Yıla giren evliliğimin yıldönümünü sığdırdım. 



Kocacığımın komşulardan gizleyerek, arkasına tuta tuta getirdiği çiçeğimJ
Evliliğimizin başlarında bir alışma süreci yaşadık tabi ama zamanla insan birbirinin huylarına alışıp kabullendikçe herşey daha da güzelleşiyor. Seviyorum bu sıradan olmayan, tepeden tırnağa kendine özgü bir tarzı olan, lafın kısası klasik bir kova erkeği olan bu adamı. Umarım hayatımın son gününe kadar yanımda olur…

Lafı uzattım ama hepsi geçti gitti ve en sonunda size şu manzara eşliğinde yazmaya başlayabildim.


Sitemiz güzel, huzur verici, çocuklar içinse gerçekten vazgeçilmez bir nimet. Her tarafımız ağaçlarla, türlü türlü çiçeklerle, oksijenle, su sesi ve kuş cıvıltılarıyla dolu. En önemlisi çocuklar toprakla tanışıp meyveyi dalından koparıp yiyorlar. Kardeşim ve  ben 3 çocuğumuzla ‘çıkarabildiğimiz kadar’ keyfini çıkarmaya çalışıyoruz.


Güllerimiz ve ortancalarımız açmış….


Nar çiçeklerinin rengi muhteşem. Bu renge aşığım sanırım , birönceki yazımdan hatırlarsanız mutfak dolaplarınıda narçiçeği rengine boyatmıştım…




Bir de belki pek çoğunuz biliyorsunuzdur ama benim sadece burda gördüğüm ve çok hoşuma giden bu ağaç var heryerde  paylaşmak istediğim…
Neyse dönelim hayatımın  vazgeçilmezlerinden biri  olan elişlerime…
Dediğim gibi çok verimli bir ay geçirdiğimi söyleyemem bu konuda, sürekli ördüm söktüm ama yinede ufak tefek işler çıktı ortaya.
Ufak tefek iş deyince, iş çıkaramadığım her zaman yaptığım gibi yine keçelere saldırdım önce. Komşumun kızlarının ne zamandır istediği, bari gitmeden yapayım dediğim keçeden telefon kılıflarını yaptım önce, onlar seçti modelleri pinterestten, banada kesip dikmek kaldı..


                          

Bir türlü örmek için şal modeli vs. bulamadığımdan aslında pek tarzım olmayan bir şey denemeye karar verdim ve yazlık bir bluz örmek istedim.
           
                          



 Alizenin aura’sını kullandım ve gerçekten yürekten tavsiye derim bu tarz bişeyler örmek isteyenlere. İlkönce örerken çok sert geldi olmazmı acaba dedim ama bunuda sökmek istemedim açıkçası ve örmeye devam ettim. Bitipte ütü değince pamuk gibi oldu, bayıldım. Birtanede kendi cüsseme uygun örmeyi düşünüyorum  J
Son olarak yazlık motif etkinliğindende geri kalmadım ve katıldım. Nilgüncüğüm düzenlemiş, iyi de yapmış,. Motifimiz bu ve ben ilk ay Nilgün’e örüyorum bakalım sınıfı geçirecekmi bana :P



Yünümüz Alizenin Divası ve ben gidip renkleri görünce kendimden geçtim, yine gerekli gereksiz ne varsa topladım geldim…


Nasıllar ama insanın yün olası ! geliyor dimi J

Bebişler ben yüzmeye gidiyorum, öpüldünüz…   JJJJ






3 yorum:

  1. Nilaycım bayıldım hem yazına hem yaptıklarına...Bu arada kesinlikle ayarlayıp bi kaç günlüğüne bu keyfe ortak olacağım haberin olsun...Hep böyle mutlu ve huzurlu kal.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,

    Öncelikle böylesine güzel bir bloga sahip olduğunuz için tebrik etmek isteriz.

    Kaliteli bir bloga sahip olduğunuz için, sizin de katılmak isteyebileceğinizi düşündük.

    https://www.creamive.com/ida-natura-otel-konaklama-cekilisi

    Çekiliş sonucunda 1 kişiye Kazdağları'nda kahvaltı dahil çift kişilik otel konaklama ve tuz odası seansı hediye ediliyor.

    Diğer blogger arkadaşlar da katılabilirler tabii :)

    YanıtlaSil