Pazartesi, Mayıs 05, 2014

Ben ''Lokken'' Ördüm:)

Aslında hiç aklımda yoktu lokken örmek ama geçenlerde sohbet ederken Nilgün'ün teklifi üzerine hadi öreyim bari dedim. Başta kafam almadı fazla Sercan'ın yardımlarıyla algıladım ama zevkliymiş. Gerçi süründü biraz elimde direndim ve bitirdim.

 
 

İyiki örmüşüm diyorum şimdi bence çok tatlı oldu. Birtane daha örmek istiyorum ama haroşa olduğu için naparım bilemem. Hemen başka bi şala başladım zaten o da çok yakında burda. bu arada modelim orjinali de burda...

3 yorum:

  1. ellerine sağlık canısı çok güzel olmuş...benimkiler bitti son rötuşları kaldı....bakalım ne zamana tamamlarım...

    YanıtlaSil
  2. renkler örgü süper olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler kızlar, Nilgün sen aklıma soktun yoksa örmezdim, Gerçi Sercan sen olmasaydın da öremezdim zaten :)

    YanıtlaSil