Pazar, Ocak 18, 2015

İkloşumun Cicileri :)

Serin Ankara'nın güzel bir hafta sonundan herkese merhaba;

Yazdıklarım yarın sabah yayınlanacak aslında ama ben gecenin bir yarısı kocamı ve oğluşkomu uyutmuş, sıcacık çayımı yudumlayarak, keyifli bir şekilde yazmaya koyuldum...

Ben bu hafta sonuna güzel başladım, sabah gözümü açtığımda sadece yapraktan ibaret sandığım çiçeğimin yıllar sonra gerçekten çiçek açabileceğini gördüm:) zaten mor sümbüllerimin soğanlarıda filizlenmeye başlamıştı.(gerçi henüz daha mercimek kadar filizler ama olsun bana iyi geldi:))


                                 

Bunların üstüne birde kocam bana bir iyilik yaptı ve oğluşkoya bakacağını ve benim Ulusa gidip özgürce gezebileceğimi söyledi (bu bir ilk)... Bende yanıma bir arkadaş bulup gittim gezdim, birazda kendimi kaybettim. Evde yeterince yünüm olduğu için giderken yün almamaya kararlıydım ama bu alışveriş yapmama engel değildi tabi ki, bende epeydir yeni bişeyler yapmayı düşünüp bir türlü alamadığım keçelere saldırdım :)


Keçesiydi, elyafıydı, yapıştırıcısı, gözleri, tüyleri, fiyonkları derken baya bişeyler yapabilecek malzeme edindim. Üstüne üstlük hevesli yardımcılar bile buldum:) Komşumun kızları da benim kadar heveslendi bişeyler yapmaya, renklere bayıldılar, yani yakın zamanda güzel şeyler görebilirsiniz bence...

Şimdi gelelim başlığımın konusu esas mesele, kardeşim İklima ve arkadaşı Seda'nın (ki oda kardeşim sayılır) benden istedikleri berelere...



Canım kardeşlerim gidip bana kolaylık olsun, çabucak öreyim diye nako spaghetti yünlerden almışlar. Çünkü ikişer tane aynı berelerden istiyorlardı. Aslında toplasan hepsi 60 ilmek ve 30 sıra ama 8 numara şişle bereler ağırlaştıkça ağırlaştı:) Bir ara parmaklarıma kramp girmişti, yani bu ipi pekte tavsiye etmiyorum, enazından beni çok zorladılar... Neyse ki bittiler de şimdi elimde normal bir örgü var, oda bitmek üzere bir-iki güne kadar eklerim onuda inşallah...



Benden bu kadar arkadaşlar, yazmayı bırakıp biraz örgü, sıcak bir çay ve pinterestten biraz keçe modeli bakarak bugünün yorgunluğunu atmaya çalışayım.

Bye:))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder