Çarşamba, Ocak 07, 2015

Yeni Bir Yıl ve Yeniden Merhaba :))

Nereden başlasam bilemiyorum 8 ay olmuş son yazımı yazalı... Uzun zamandır aklımda yazayım diye, her akşam dur şunu yapayım, dur çocuğu uyutayım derken benimde pertim çıkıyo ve yatıp uyuyorum, böyle böyle günler geçiyor. Bu sefer azmettim Yağız'ımı uyuttum, kahvemi yaptım ve işte burdayım:)

Bu uzun arada boş durmadım tabi ki, neler neler oldu. En önemli gelişme 14 ağustosta tekrar teyze oldum:) İzmir'e gittim Zehra Hanım'a hoşgeldin demeye ve bu hoşgeldin merasimi yaklaşık 1 ay sürdü(belki daha fazla)... Daha sonra çok sevdiğim bir komşumun kızını evlendirdik. Onun çeyiz işlerini beraber yaptık, nevresim takımı olsun pike takımı olsun, bu arada dikiş işlerine de baya baya el attım:)




Yazın çok sıcak olduğundan örgüye biraz ara verdim maalesef  ama havalar biraz serinleyince tekrar başladım. İlk işim teyzemin üşüyorum diye ör dediği meşhur 'çarık patik' oldu...


Daha sonra yeni bebişimize bir klasik yelek...


Eltimin istediği saç bantları...



Vesaire vesaire... Hepsini de bir anda eklemeyim dimi:) Elişleri bu kadar yeter devamı daha sonraki yazılarıma kalsın.

 Bu arada canımın içi oğluşkom Ali Yağız'ım 2 yaşını doldurdu. Geçen sene şeker hamurlu pasta yaptırmış ama hiç memnun kalmamıştık, bu sene değişiklik olsun dedim ve benim 2 yaşımdaki doğumgünü pastamın aynısını yaptırıp enazından yiyebildik pastayı...


Vee son olarak motif etkinliğine katıldım en sonunda neden daha önce yapmadım bunu bilmiyorum. (yine Sercan sayesinde haberim oldu tabiki.) Nesli düzenlemiş her ay bir arkadaşa 25 motif örüp gönderiyoruz. Renkler muhteşem şeker gibi...



Ben bu ayın motiflerini bir heves bitirdim bile... Hasibe'ye gidiyor bunlar...


Şuanda elimde başka işler var acil olan onları yapıyorum (bittikçe sizlerle paylaşırım) daha sonra şubat ayının motiflerine başlicam. Elif'e gidecekler. Onların renkleri de çok tatlı sabırsızlanıyorum başlamak için.

Şimdilik benden bu kadar, zaten ben bu yazıyı yazana kadar oğlumun uyanma zamanı geldi bile :)  Umarım artık daha azimli olurum (gerçi artık heveslendim takipçi sayım arttı:))) )daha çok sizlere merhaba derim..

Herkese mutlu bir yıl diliyorum, gönlünüzden geçen ne varsa hayırlı bir şekilde olsun diyorum ve yazmayı bitiriyorum:))))))))






2 yorum:

  1. Aman da aman canım neler neler örmüş maşallah sık sık yaz çok keyif aldım okurken :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Nigüncüm. tekrar burdayım ve umarım kısa sürmez...

      Sil